-
Hvem skal jeg tale med?
Med en DAF MultiSupport aftale underskriver du en aftale med DAF Trucks N.V. Den sikrer, at en højt kvalificeret DAF forhandler hele tiden står til din rådighed og kan udføre DAF MultiSupport tjenesterne. Din egen forhandler udfører DAF MultiSupport tjenesterne, da han eller hun kender dine køretøjer, din forretning og dine krav og dermed kan give din virksomhed den bedst mulige support.
-
Er prisen på en DAF MultiSupport aftale sikret over tid?
Du kan enten angive en indeksreguleret pris, som regelmæssigt revideres, eller en inflationsbeskyttet pris, som vil forblive den samme under hele aftalens gyldighed.
-
Hvad er DAF International Truck Service?
I tilfælde af havari eller andre uforudsete situationer kan du have fuld tillid til DAF International Truck Service (ITS) og den omfattende DAF serviceorganisation i hele Europa: 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, 365 dage om året. De erfarne medarbejdere leverer den hjælp, du behøver for at få din lastbil i gang igen med mindst mulig forsinkelse, på ti forskellige sprog.
-
Hvor fleksible er DAF MultiSupport pakkerne?
Pakker er bygget op af produkter, som kan variere pr. pakke. Du har mulighed for at vælge flere produkter; hver pakke har et forskelligt udvalg af ekstraudstyr, som du kan vælge imellem. Med fleksibiliteten i vores DAF MultiSupport serviceprogram og kvaliteten af organisationen bag det kan vi tilbyde den bedste løsning til hver enkelt kunde.
-
Hvordan kan DAF MultiSupport øge min lastbils restværdi?
DAF MultiSupport sikrer det højeste niveau af service til dine køretøjer. Værdien af at få udført vedligeholdelse og reparationer på din lastbil, udført i henhold til DAF's standarder med brug af originale DAF reservedele, viser sig ikke kun gennem større pålidelighed og holdbarhed, men vil også blive afspejlet i en øget gensalgsværdi. DAF garanterer en højere restværdi med DAF MultiSupport.
-
Hvorfor skal jeg købe en DAF MultiSupport aftale?
Med en DAF MultiSupport aftale har du komplet finansiel styring til en fast, forhåndsaftalt pris, optimeret køretøjsydeevne, maksimal oppetid og en øget gensalgsværdi, da du drager fordel af vores fleksible tilbud.
-
Hvad hvis jeg ønsker at ændre min aftale?
Hvis du beslutter at ændre din DAF MultiSupport aftale, skal du sørge for at underrette DAF Trucks, så der kan træffes foranstaltninger for at sikre, at du kan drage fordel af vores kvalitetstjenester og få mest muligt ud af din lastbil. Når en DAF MultiSupport aftale revideres, skal prisen muligvis justeres.
-
Kan jeg få udført mit vedligeholdelses- og reparationsarbejde på alle DAF værksteder med en DAF MultiSupport aftale?
Da din DAF MultiSupport aftale er indgået med DAF Trucks N.V., kan du vælge i ind- og udland, så du altid har et DAF værksted i nærheden til at udføre tjenester når og hvor du vil med maksimal fleksibilitet.

FULL CARE
Den ultimative pakke, der lader dig fokusere på din kerneforretning.
DAF MultiSupport Full Care dækker
- omfattende forebyggende vedligeholdelse,
- påkrævede reparationer på hele køretøjet,
- herunder slitage,
- hjælp i forbindelse med havari,
- lovpligtige eftersyn og andre produkter.
Full Care pakken omfatter DAF organisationens maksimale fokus for at minimere uplanlagt nedetid. DAF MultiSupport Full Care er meget mere end reparation og vedligeholdelse. Det omfatter også løsninger til alle de servicerelaterede aspekter af din lastbil – lige fra oliefilterskift til køretøjsovervågning og omkostningsstyring. Den mest komplette pakke, der giver dig mulighed for fuldt ud at koncentrere dig om din kerneforretning.
DAF MultiSupport-pakker med PACCAR Connect
Få adgang til køretøjsdata, når du har brug for det, med vores serviceplaner – fordi kvalitetsoplysninger er vigtige!
Udforsk de Connected Services, der er tilgængelige med din serviceplan.
Ofte stillede spørgsmål