DAF-International-Truck-Service

Vejhjælp

DAF International Truck Service (ITS)

Sørger for øjeblikkelig assistance

 
vehicle availability

24

timer i døgnet

Trucks

7

dage om ugen

Customer rating

365

dage om året

 

Hvis det uventede skulle ske, kan du trygt stole på DAF International Truck Service. Et enkelt telefonopkald til DAF ITS er alt, der skal til for at mobilisere DAF’s serviceorganisation et hvilket som helst sted i Europa. DAF’s ITS call center er bemandet 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, 365 dage om året. De erfarne operatører giver den nødvendige assistance, så din lastbil er tilbage på vejen igen hurtigst muligt.

En gratis service til alle DAF kunder

Fordele DAF ITS

  • Samme telefonnummer uanset hvor du er i Europa: +31 40 214 3000
  • ITS er bemandet 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, 365 dage om året
  • ITS kan assistere dig på ti forskellige sprog
  • ITS giver chaufføren fred i sindet, formidler betalingsgaranti og håndterer andre økonomiske anliggender
  • For at sikre hurtig og effektiv assistance kan ITS rekvirere hjælp ved ca. 1100 DAF forhandlere og servicepunkter i Europa
  • ITS er bemandet af DAF medarbejdere, placeret i Eindhoven centralt i DAF organisationen
  • ITS assistance er ikke kun begrænset til lastbilen, hjælp ydes også til trailer, opbygning og chauffør
  • Dedikerede og specialuddannede mekanikere sørger for at de fleste køretøjer repareres på stedet
  • ITS adviserer chaufførens hjemmebase, som også holdes løbende opdateret om reparationsforløbet
  • ITS tager hånd om et strandet køretøj, så det hurtigst muligt kommer tilbage på landevejen
 
 
DAF-International-Truck-Service

24 timer i døgnet, 7 dage om ugen

Når ITS får et telefonopkald, kontakter de ikke blot den forhandler eller det servicepunkt, som skal yde assistance, men også den hjemmeforhandler, hvor køretøjet normalt bliver serviceret, bliver kontaktet. Dermed kan ITS operatøren straks organisere en betalingsgaranti, så chaufføren ikke behøver at bekymre sig om den økonomiske side af sagen. Det er ligeledes en selvfølge, at ITS adviserer chaufførens hjemmebase, hvis ikke allerede det er sket, og holder firmaet løbende opdateret om reparationsforløbet.

I samarbejde med operatøren, som konstant opdateres om forløbet, kan der også tages beslutning om, hvorvidt det er nødvendigt at få fremskaffet et erstatningskøretøj eller at få en reservedel, som værkstedet ikke måtte have på lager, ekspresfremsendt. Hvis man kigger på hele Europa, kan ITS gøre brug af et stort og velplaceret netværk på ca. 1100 DAF forhandlere og servicepunkter. Hvis uheldet derfor skulle være ude, er DAF kunder sikre på hurtig assistance i ikke mindre end 49 lande – 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen.