Problemfri indlevering ved din DAF forhandlers skranke
Når du besøger os for at få rådgivning, periodisk vedligeholdelse eller reparationer, er personalet ved vores receptionsskranke klar og venter på at hjælpe dig. Og næste gang du besøger os, vil det være det samme, også selv om den samtale, vores servicemedarbejder har med dig ved skranken, ikke vil være det, for vi arbejder kontinuerligt på at forbedre kvaliteten af vores diagnosticering.
Utallige nyskabelser har kontinuerligt gjort lastbiler mere avancerede, renere, mere energieffektive og sikrere. Det betyder også, at antallet af kundeforespørgsler ved vores serviceskranke er steget og nogle gange er mere komplekse. For mange kunder er det desuden blevet mere kompliceret at give en præcis beskrivelse af en potentiel fejl.
Diagnosticeringsassistenten sikrer ensartethed
DAF forhandlere i forskellige lande har testet moduler, der gør det muligt for dem systematisk og nemt at registrere spørgsmål og fejlrapporter ved skranken. Resultatet er det nye informationsværktøj: diagnosticeringsassistenten. Dette værktøj forbedrer kommunikationen mellem dig og servicemedarbejderne hos din DAF forhandler. Dette forbedrer igen koordineringen med værkstedet samt kvaliteten af diagnosticeringen og reparationerne.
Et andet indleveringssystem, bedre service
Det kan således tage lidt tid at vænne sig til ved dit næste besøg, men vores servicemedarbejdere vil guide dig gennem hvert trin i den nye indleveringsprocedure. Fordelen er, at du får øjeblikkelig klarhed over det arbejde, der skal udføres, samt over planlægningen og omkostningerne. Vi mener, at dette gennemsigtighedsniveau er vigtigt. Snart vil du også finde den samme kundevenlige tilgang hos alle 850 DAF forhandlere i hele Europa, hvilket demonstrerer styrken i vores forhandlernetværk. Vi glæder os til at se dig snart!